مقالات

چگونه قطعات اصل مزدا را از تقلبی تشخیص دهیم؟

اریا یدک

چگونه قطعات اصل مزدا را از تقلبی تشخیص دهیم؟

لوازم یدکی مزدا قطعاتی در بازار وجود دارد که عمداً برای کپی برداری از قطعات اصلی مزدا ساخته شده اند. به دلیل ظاهر فریبنده آنها (از جمله علامت تجاری مزدا که بدون اجازه مزدا استفاده می شود) قطعات اصلی مزدا را به صورت آنلاین جعل می کنند.

در عین حال، قطعات یدکی غیر اصلی با موارد زیر متمایز می شوند:

  • کیفیت ناپایدار کالا؛
  • نرخ بالای آنها ؛
  • بدترین پارامترهای عملکرد در مقایسه با قطعات یدکی اصلی؛
  • از نکات ساده ما برای کمک به جلوگیری از خریدهای ناخواسته استفاده کنید:

 

قطعات اصل مزدا

بسته بندی  محصولات اورجینال معمولا در جعبه های مقوایی با لوگوی برند تحویل داده می شوند و دارای محافظت ویژه هستند. مدل های خودرویی که قطعه برای آنها در نظر گرفته شده است لزوماً نشان داده شده است. بسته بندی دارای هولوگرام و کد قطعه 10 یا 12 رقمی است. ممکن است یک کد QR نیز وجود داشته باشد. تقلبی ها با رنگ ها و فونت های متفاوت نسبت به اصل، خطا در کتیبه ها، کیفیت پایین چاپ و مقوا، علامت گذاری غیر معمول، عدم وجود عناصر امنیتی (هولوگرام، برچسب و غیره) مشخص می شوند.

 بازرسی بصری قطعه تقلبی را می توان با نشانه های آشکار تولید ضعیف محاسبه کرد – تراشه ها، ترک ها، جوش های نازک، درمان نامناسب سطح، بوی پلاستیک ارزان. همچنین باید به کتیبه های اعمال شده روی قطعه توجه کنید. قطعات یدکی یا آنالوگ های اصلی با شماره سریال مشخص می شوند که نشان دهنده کشوری است که در آن تولید شده اند. این در یک جعلی وجود ندارد.

سخن آخر

فروشگاه آنلاین آریا یدک  این اطمینان را به شما می دهد که با خیال راحت از ما خرید کنید چون ما وارد کننده انواع لوازم اورجینال و اصل در ایران هستیم و سال هاست که تجربه زیادی  در لوازم یدکی مزدا اصلی و تقلبی داریم  ما سعی بر این داریم که بهترین جنس مورد نظر را به مشتریان عرضه نماییمو  چون کیفیت اجناس ما برای ما خیلی مهم است که بالا باشد تا مشتریانمان از خریدی که کردند بسیار راضی باشند .

 امیدواریم مقاله ما به شما این امکان را داده باشد که به سوال “خرید آنلاین قطعات اصلی یا غیر اورجینال مزدا چه چیزی بهتر است؟” پاسخ صحیح دهید. شما همیشه می توانید به راحتی از خود در برابر عواقب مضر استفاده از قطعات غیر اورجینال محافظت کنید. می توانید با شماره تماس های درج شده در قسمت تماس با ما  ، با ما تماس بگیرید و با تکنسین های مجرب ما بابت قطعه درخواستیتون  مشاوره رایگان بگیرید . ما راهنماییتون می کنیم که بهترین و با رضایت ترین خرید را انجام بدهید .

اریا یدک

اریا یدک

 

سوالات متداول

قطعات مزدا را از کجا بخرم؟

امروزه افراد بیشتری برای صرفه جویی در هزینه های خود به خرید آنلاین قطعات مزدا روی آورده اند. برای خرید آنلاین قطعات مزدا اصل می توانید از وب سایت مناسب ما استفاده کنید. آریا یدک  قیمت های جذاب و محصولات معتبر با کیفیت بالا را ارائه می دهد.

قیمت قطعات مزدا چقدر است؟

مزدا خودروی فوق العاده ای محسوب می شود، اما برخی از قطعات این خودرو می توانند بسیار گران باشند.  می توانید برای دریافت  قیمت با ما تماس بگیرید .

آیا می توانم از آریا یدک قطعات مزدا سفارش دهم؟

برای خرید قطعات از مزدا می توانید با نمایندگی های ما تماس بگیرید. این سایت دارای تعداد زیادی موقعیت برای طیف گسترده ای از مدل های مزدا است. مطمئن باشید که در سایت، آنچه را که نیاز دارید پیدا خواهید کرد.

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.