مقالات

سپر جلو مزدا

چراغ جلو مزدا

سپر جلو مزدا

آریا یدک پخش کننده لوازم یدکی مزدا  از سپر جلو مزدا و غیره به صورت نو و استوک

یه نگاهی میندازیم به اینکه سپر جلو خودرو (به انگلیسی car bumper ) چی هست و چه کارکردی دارد؟

در واقع سپر وسیله ای است برای محافظت خودرو شما چه در جلو و چه در عقب خودرو .که مطمئن شما با عملکرد آن آشنا هستید. در ادامه توضیح مختصری در مورد کارکرد و جنس سپر خودرو داده می شود بنابرین با ما همراه باشید .

از قدیم تا به امروز جنس این سپرها تغیرات چشم گیری کرده است . اولین سپر از جنس آهن و سرب توسط فردریک سیمز در سال 1901 در کارگاه خود ساخته شد .

با گذشت زمان تولیدکنندگان به فکر تولید سپر خودرو از جنس پلاستیکی شدند به این دلیل که سپرهای فلزی وزن بیشتری داشتند . تنها مشکل این بود که مقاومت کمتری در برابر ضربه داشت. در واقع سپرها از مهم ترین وسایل ایمنی در خودرو محسوب می شوند سپرهایی که امروزه تولید می شوند از جنس فلز -پلاستیک و فیبر کربن هستند که استفاده از این ترکیبات باعث می شود سپرها وزن بسیار کمتری داشته باشند و در برابر شرایط آب و هوایی مقاومت و انعطاف پذیری بالایی در برابر ضربات داشته باشد.

سپرهای امروزی علاوه بر جنسشان قطعه های مختلفی به کار برده می شود که هم از نظر زیبایی کاربرد دارند و هم از لحاظ ایمنی بسیار مفید هستند.

سپر جلو مزدا 3

بهترین جنس سپر جلو مزدا 3 جنس تایوانی با کیفیت بالا می باشد که می توانید در آریا یدک با خیال راحت خریداری کنید.

ضمانت آریا یدک در کیفیت و قیمت سپر جلو مزدا 3 می باشد.

با یک بار خرید مشتری دایمی آریا یدک خواهید شد.

 

سپر جلو مزدا

سپر جلو مزدا

 

از دیگر قطعات مهم در خودرو .سپر جلو مزدا 3 است که بیشترین آسیب در تصادفات می باشد.

 بنابراین این قطعه نقش بسیار مهمی در برابر حفاظت خودرو شما می باشد . انتخاب و خرید مناسب  سپر جلو مزدا 3 می‌توان به میزان قابل توجهی فشار‌های وارد شده در تصادف را دفع کند و از آسیب‌های احتمالی به بدنه جلوگیری کند.

 در واقع سپر جلو مزدا 3 در تصادفات با سرعت بسیار بالا قادر به مهار خسارت ها نمی باشد . اما به میزان زیادی این خسارت ها رو سپر مزدا 3 کاهش می دهد.

 این سپرها دارای بهترین نوع جنس هستند که می تواند نیروی وارده شده را جذب و آن را دفع کند. سپر جلو مزدا 3 از وارد شدن این نیرو به بدنه خودرو ممانعت می کند. علاوه بر جلوگیری از خطرات تصادف، سپر جلو مزدا 3 باعث زیبایی خودرو هم می شود.

سپر مزدا 3 از چند قسمت تشکیل شده است . این قطعه زیبا که همان سپر نام دارد دارای سه  قسمت اصلی پیشانی ، تیر عرض یا دیاق تشکیل شده است . که امروزه خودرو های جدید با اضافه کردن قطعات جانبی نمای سپرها را شکیل کرده است. برای تشخیص خراشیدگی سپر جلو مزدا 3 ،از اثر رنگ نیازی به دستگاه خاصی ندارید. فقط کافیست ناخن خود را بر روی سطح آسیب دیده بکشید تا متوجه بشوید که محل آسیب دیده گود میشود و یا رنگ روی آن نشسته است .

به محض اینکه خط افتادگی روی سپر جلو مزدا ناپدید شد ، برای از بین رفتن سایش، با حرکت دورانی دست دیگر اثری باقی نمی ماند، ماده ساینده را با یک پارچه تمیز پاک کنید و می بینید اثری از آن باقی نمی ماند . در واقع هزینه لکه گیری سپر جلو مزدا 3 به شدت تصادف بستگی دارد که هزینه وارد شده به عواملی همچون لکه گیری سپر، نقاشی، صافکاری جلو و یا عقب سپر مزدا 3 برای صاحب خودرو به وجود می آید .

در بعضی مواقع برای صرفه جویی در هزینه ها خرید سپر جلو مزدا 3 یه سری مزیا دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

  1. قیمت مناسب سپر جلو مزدا 3 : استفاده از سپر های رنگ شده شرکتی از نظر کیفیت رنگ ، هزینه و زمان صرف شده جهت رنگ آمیزی آن بسیار به صرفه است.
  2. سایز مناسب و استاندارد : حتما دقت بفرمایید که سپر جلو مزدا 3 رنگ شده در بازار کوتاه یا بسیار بلند هستند و هر قطعه خودرو با خودرو دیگر فرق می کنند .
  3. کیفیت درجه 1 : استفاده از متریال عالی در ساخت آن و داشتن ظاهری زیبا و آیردوینامیکی آن

دارای رنگ ثابت : از معایب آن در بازار این است که رنگ سپر جلو مزدا 3 به مرور زمان بر اثر شستشو مداوم تغییر رنگ داده و یا کم رنگ میشود.

سپر جلو مزدا

سپر جلو مزدا

فروش سپر جلو مزدا 3

شما می توانید به راحتی برای خرید سپر چه جلو ، چه عقب  مزدا 3 در فروشگاه ، آریا یدک یکی از مراکز معتبر واقع در تهران داشته باشید

آریا یدک زیر نظر کارمندان حرفه ای و مجرب با بیش از 7 سال سابقه کاری ، در حیطه توزیع قطعات یدکی مزدا سواری و کیا متورز با هدف حذف واسطه ها بین مصرف کننده نهایی از طریق وب سایت و پیج اینستاگرام نمود. این مجموعه تلاش خود را معطوف به تامین قطعات اصلی و تجاری با کیفیت بالا در مبادی آیت قبیل : اقلام در خارج از کشور نمود و در حال حاضر پس از چندین سال فروش در اقصی نقاط کشور رضایت مشتریان محترم را فراهم نموده ایم .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.