مقالات

چراغ جلو مزدا

چراغ جلو مزدا

چراغ خودرو یکی از مهم ترین قطعات خودرو می باشد ، چه از لحاظ زیبایی و چه از لحاظ امنیت در هنگام رانندگی در شب و یا در مواقع بد جوی .

چراغ های جلو مزدا 3 نیو عملکرد بسیار خوبی در این امر می باشد . چراغ ها علاوه بر زیبایی بخشیدن به خودرو عملکرد راننده را در هنگام رانندگی بهبود می دهد . در زیر انواع چرا غ های خودرو نام برده شده است :

  1. چراغ جلو
  2. چراغ عقب
  3. چراغ مه شکن
  4. چراغ ترمز
  5. چراغ راهنما
  6. انواع چراغ های جانبی (چه در جلو داشبرد و داخل خودرو و غیره…)

چراغ های جلو مزدا 3 نیو انواع مختلف دارد که بنا به سلیقه شخصی می توانید انتخاب کنید ، انواع آنها شامل چراغ جلو براق و برآمده و رو به جلو و مانند چشم و غیره می باشد . چراغ جلو مزدا نیو 3 همانند چشم میماند و نقش مهمی را ایفا می کند که باعث جلوه دادن شخصیت خودرو شما  هم می شود ، که نقش به سزایی دارد .

چراغ جلو مزدا

چراغ جلو مزدا

ویژگی های چراغ جلو مزدا  :

از شروع اختراع خبری از چراغ ماشین خودرو نبود در واقع عملا شما نمی توانستید در هنگام شب و یا جو آب و هوایی خاص از خودروتون استفاده ای کنید . در سال 1920 چراغ جلو خودرو ها اختراع گردید . تلفات جاده ای و اختلاف تلفات آن در شب و روز عملکرد چراغ جلو خودرو را حائز اهمیت کرد . بنابراین پیشرفت های به سزایی در این زمینه صورت گرفت . چراغ ها دارای دو نوع پرده نوری بالا و پائین هستند ، که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند :

  1. پرده نوری پائین : برای دید بهتره راننده و تشخیص بهتر جاده و جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای راننده مقابل
  2. پرده نوری بالا : بیشتر در مکان های بسیار تاریک که دیدی وجود ندارد استفاده می شود و حداکثر میزان نور را در بر دارد .

اگر با ضرافت خاصی به این امکانات دقت داشته باشید ، متوجه ضرورت چراغ جلو مزدا نیو می شوید .

و هر راننده ای می داند که از نور بالا خودرو فقط در مواقع دید کم و تاریک استفاده می شود چون ممکن است باعث تصادف گردد . بنابراین در مواقعی که چراغ جلو خودرو شما دچار خرابی شده حتما در اولین فرصت از یک فروشگاه معتبر خریداری و تعویض شود .

چراغ جلو مزدا

چراغ جلو مزدا

قیمت چراغ جلو مزدا  :

خرید لوازم یدکی با کیفیت و مرغوب یکی از بهترین و کارآمد ترین خرید می تواند باشد . شما می توانید برای خرید چراغ جلو مزدا در فروشگاه آریا یدک با خیال راحت و ارائه ضمانت کیفیت کالا از شرکت با خیال راحت خریداری بفرمائید . به علت نوسانات بازار می توانید با شماره 09127689870 تماس بگیرید تا قیمت محصول مورد نظر خود را دریافت کنید.

شما می توانید با خرید چراغ جلو مزدا در کمترین زمان کالای خود را  خریداری کرده و درب منزلتان تحویل بگیرید . کیفیت محصولات آریا یدک  ضمانت ماست .

نمایندگی چراغ جلو مزدا :

زمانی که کالایی خریداری کرده اید ، مشکل و یا خرابی پیش بیاید ، شما می توانید به راحتی با کارمندان حرفه ای و متخصص این شرکت ارتباط بر قرار نمایید .  آریا یدک به شما عزیزان این اطمینان را می دهد که محصولات با ضمانت اصل بودن تقدیمتان کند . و در صورت هر گونه موردی می توانید با ما تماس بگیرید و یا به دفتر مرکزی حضوری تشریف بیاورید.

در آخر :

بیائید تصور کنیم اگه چراغ خودرو وجود نداشت چه اتفاقاتی پیش می آمد ، متوجه این نمی شدیم کی چه خودرویی به چپ می پیچد و یا به راست می پیچد ، در هنگام شب چه اصفناک می شد ، همه چیز بهم میریخت . بنابراین وجود چراغ به راننده کنترل بیشتری می دهد . و از همه مهم تر این است که  از چراغ های استفاده کنید که جنس بهتری دارند چرا که یکی از حیاتی ترین قسمت های خودرو می باشد که در صورت خرابی و یا نبودش بسیار خطر ساز خواهد بود. پس با خیالی آسوده از فروشگاه ما خرید کنید و مطمئن باشید که بهترین جنس بازار خدمتتون تقدیم می گردد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.