مقالات

فروشگاه لوازم یدکی مزدا 

فروشگاه لوازم یدکی مزدا

فروشگاه انواع لوازم یدکی مزدا  ( آریا یدک )

مزدا یک برند ژاپنی خودرو است که توسط شرکت مزدا موتور تولید می شود. این خودروها به لطف طراحی مدرن، عملکرد بالا و کیفیت بی نظیر خود توانستند شهرت و محبوبیت جهانی را به دست آورند.

در موارد زیر فروشگاه انواع قطعات لوازم یدکی مزدا  ذکر می شود و یه توضیحاتی راجب هر کدام گفته می شود مقاله را تا انتها بخوانید و بیشتر راجب محصولات و اجناس ما بدانید .

سپرخودرو :

یک سپر روی خودرو در جلو و عقب خودرو نصب می شود. عملکرد اصلی آن جذب ضربه در هنگام برخورد است و آسیب به بدنه اصلی خودرو را به حداقل می رساند. هنگامی که خودرو در جلو یا عقب برخورد می کند، سپرها انرژی را جذب می کنند. آنها برای محافظت از کاپوت، صندوق عقب، کوره، سوخت و اگزوز و سیستم های خنک کننده در وسایل نقلیه ما طراحی شده اند.

ضربه گیرهای مدرن با ترکیبی از مواد، از پلاستیک گرفته تا فولاد یا آلومینیوم ساخته می شوند. هنگامی که ضربه گیرها از پلاستیک ساخته می شوند، یک میله تقویت کننده در خود دارند. این نوار از آلومینیوم یا فولاد ساخته خواهد شد. انواع مختلفی از ضربه گیرها وجود دارد که برخی از آنها محافظت بهتری نسبت به سایرین دارند. وقتی صحبت از سپر خودروها به میان می آید، انواع مختلفی وجود دارد که اکثر خودروها سپر استاندارد را برای خودروی خود دارند.

هنگام تعویض سپرهای جلو یا عقب، مهم است که سپرهای اصلی با کیفیت بالا  خریداری کنید. این سپرها توسط سازنده وسیله نقلیه شما برای وسیله نقلیه شما ساخته شده اند که به این معنی است که بهترین تناسب را با خودروی شما دارند. این گفته می شود که آنها همچنین از روشی که در وسیله نقلیه شما طراحی شده اند محافظت می کنند. برای خرید سپرهای جایگزین خود از فروشگاه اینترنتی ما خرید کنید و مطمئن باشید که سپر مناسب برای خودروی مزدا خود را خریداری خواهید کرد.

سپر مزدا از چند قسمت متشکل شده ؟

این قطعه اصلی از سه قسمت پیشانی یا پوسته، تیر عرض یا دیاق و جاذب یا ضربه گیر تشکیل شده است . البته در خودرو های جدید با اضافه کردن قطعات جانبی نمای سپر ها تغییر می کند. ولی سپر خودرو از این سه بخش تشکیل شده است.

سپرهای امروزی ازچه موادی می سازند؟

امروزه در طراحی این قسمت در جلو و سپر عقب برای خودروهای مدرن از ترکیب مواد پلاستیکی خاص مانند پلی کربنات،آکریلو نیتریل بوتادین استایرن و پلی‌پروپیلن استفاده می‌شود.  همچنین از پوشش‌های پلاستیکی برای تقویت قسمت‌های استیل، فلزی، آلومینیومی سپر استفاده می‌شود.

به طور کل سپر‌های پلاستیکی از تزریق مواد باکیفیت پلاستیکی در دستگاه‌های مخصوص تولید سپر ساخته می‌شوند. این وسیله  در دیگر خودروهای مدرن، شامل سه جزء اصـلی اسـت که به ترتیب پیشانی ، جاذب و تیر سپر نامیده می شوند. برای خرید از فروشگاه لوازم یدکی مزدا  آریا یدک می توانید با ما تماس بگیرید و یا از فروشگاه آنلاین ما خرید خود را انجام دهید .

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.